COMUNICAT
Stimați beneficiari,
Având în vedere necesitatea gestionării cât mai eficiente a situației provocată de prezența Coronavirus – COVID 19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul National pentru Situaţii de Urgenţă, vă informăm că Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Mehedinti, recomandă ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posbil, prin intermediul poștei electronice, Poşta Română/firme curierat sau
În acest sens, vă rugăm sa ne transmiteți solicitările dumneavoastră, sau să ne contactați astfel:
-prin poștă la adresa: Bd. Carol I, nr. 3, cod postal 220099, mun. Dr. Tr. Severin, jud. Mehedinti.
-pe adresele de e-mail a instituției: ajpis.mehedinti@mmanpis.ro
Luni – Joi, intre orele 08:30-16:30.
Vineri, intre orele 08:30-14:00.
-la numerele de telefon:
– 0787603875– informatii referitoare la acordare indemnizatii Covid si Legea nr. 130/2020 si D. L. 118/1990; Compartiment juridic;
– 0783080683 – Birou indemnizație pentru creșterea copilului și stimulent de inserție; Birou alocații de stat;icap;
– 0787463502– Compartiment Inspecție Socială; Alocaţie pentru susţinerea familiei şi venit minim garantat (ajutor social); Compartiment plăți prestații sociale persoane cu
Secretariat: 0252313860; 0252333377;
Fax : 0252313860
VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE ȘI COLABORARE ÎN INTENȚIA DE AVEA GRIJĂ, ÎMPREUNĂ, DE SĂNĂTATEA NOASTRĂ A TUTUROR!